Novi Sad
14.11.2013.
07:58 > 10:13
Odlukom Skupštine grada definisan je novi sistem određivanja poreza na imovinu, pa će porez u centru biti 2,5 puta veći nego na periferiji.
  • makijaveli

    06.02.2014 21:11
    otimacina
    Racunica je jasna, republicka vlast uzima sve vise od lokalnih samouprava,a njima prepusta da oporezuju gradjane koliko im padne na pamet. Zato i imamo da je do sada jedan Petrovaradin, sa kucama starima preko 100 godina, bio u kategoriji sa zgradama u centru grada. Nece ni sada biti puno bolje jer je ovima na vlasti u NS apetit pregolem. Oni su vreca bez dna. Druga je prica o moralnosti takvog poreza. U mnogim zemljama porez se ne placa na stan u kome se zivi, nego samo na ono preko toga, ako ko te pita za moral.Naprimer, u Hrvatskoj takav porez ne postoji i tek se sprema uvodjenje nakon par godina rasprave. A mi slavimo vec 20 godina tog poreza. Ovo je glib!Cini se da su pametni oni koji taj porez ni ne placaju, jer nisu u evidenciji zbog nesposobne drzave.
  • Podbarac

    17.11.2013 15:05
    Šta je zapravo taj "lux" centar?
    O kakvim to pogodnostima se priča o centru?
    Šta je to u centru? Kafići i pozorište ili bolnica i prodavnice, pijace, posao... ?

    Ako ćemo pošteno jedino je "zabava" u centru i administracija - sve ostalo nije u centru!
    Toliko o onima koji vide prednost centra Novog Sada koji nije centar Beograda ili Londona...
    Jer najluksuznija naselja i oni sa parama zapravo i nisu u centru (Lipov gaj, Kamenjar, Ribnjak, Tatarsko brdo, Popovica...).
    Razumem da nekom iz prigradskih naselja se čini da je "život" u centru, ali Podbara, Salajka... itd. su zapravo male prizemne trošne kuće, a ne dvospratne ko negde. Ovde živi sirotinja spram npr. Kaća ili Veternika...
    Nema lekara, nema policije, nema prodavnica, a ima manje asfalta nego u na primer Kaću. Ali zato ima šta: 500 metara do pozorišta i 2 kilometra do SPENS-a za koje nemamo para ili 3-4 kilometra do Bolnice ili Doma zdravlja?
    Ko ne veruje - mapu u šake pa računajte!
  • OBMANA

    17.11.2013 13:45
    ZA SVE NAS!
    Varate se svi vi koji mislite da će POVEĆANJEM poreza za one bliže centru,doći do SMANJENJA poreza za one na periferiji!

    Do sada,svi su plaćali porez sa koeficijentom 0,4!

    Od sada će taj koeficijent važiti samo za daleka prigradska naselja(V zona).

    Svi ostali plaćaće od 2-2,5 puta skuplji porez NEGO RANIJE!

    Naravno i dalje ostaje kategorija onih koji ništa ne plaćaju jer imaju nelegalne objekte a sve mi se čini da su baš oni najglasniji da se porezi povećaju...







  • 021

    16.11.2013 23:43
    vrlo logicno jer je tako svugde u evropi,hoces bolje i blize platis vise.
  • 16.11.2013 23:25
    Стока
    Само стока може да смисли овако нешто. Адице немају канализацију и асфалт, а стављене у III зону. Најгоре је што је већина све то платила, али појеле маце из ЗИГ-а за своје кадрове (Мировић и компанија)
    Дебили.
  • 16.11.2013 17:22
    @ Nina i ostali kojima smeta sto su nam bake i ded
    ...a da se Vi lepo vratite tamo gde je Vasa dedovina, mozda i Vas tamo ceka neki stan u centru ili hektari njiva i pasnjaka? Ali ne, najlakse je doci negde i biti zajedljiv i ljubomoran na nesto sto su generacije sticale. I da, naravno da su nama ostavili tj ostavili su nam ono sto im nije oduzeto od strane raznoraznih politickih komesara, verovatno dedova istih ovih koji sada trpaju pare u dzepove, preko raznih funkcija u kojekakvim javnim preduzecima.
  • 16.11.2013 14:41
    Samo cice ovi iz centra. Pa jos mestani. Kako to da se ne buni niko sa Novog Naselja, a odnos je 2? Reci cu vam: Ovi sto cice su bolesni (bolest se zove starosedelastvo).
  • 15.11.2013 16:28
    Tiha voda...
    Saosećam sa vlasnicima nelegalnih objekata izgrađenih po neasfaltiranim njivama u okolini Novog Sada. Velika je muka svakodnevno džipom prolaziti kroz nekadašnja kupusišta do pozorišta ili biblioteke, a pritom plaćati porez sa istim koeficijentom kao gospoda koja su ih popreko gledala dok su merkali labude po parku i razmišljali o kubicima drveta koje bi tu rado nasekli za loženje samo da je uređen dobar prilaz za kamion. Uz dobar poreski koeficijent za koju godinu će moći da proteraju preostalu novosadsku gospodu iz centra pa bi Dunavski park ukrasile koze i ovce umesto ovih beskorisnih ptičurina. Strpljenja zemljaci...
  • ana

    15.11.2013 13:59
    pametno
    Živiš u centru - sve ti je kao na dlanu, živiš na periferiji - u problemu si!
  • ilija

    15.11.2013 13:41
    centriranje
    centrirali ste se davno, a sad malo da spoznate da centriranje kosta
  • mici

    15.11.2013 13:39
    ne pomeraj se
    pa 10 generacija se niste pomerili iz tih stanova koje ste prenosili sa kolena na koleno, nemorate ni fasadu da platite- to ce grad, hvala Bogu, i sad kada, posle 70godina treba nesto platiti- pobuna!
  • Miloš

    15.11.2013 09:10
    centar je uvek bio centar i uvek je bio skuplji od periferije. ali je zato bio i privilegovaniji. ja ne razumem cemu frka oko ove odluke.
  • 15.11.2013 08:30
    Pa ovi teletabisi iz grada su digli privrednicima koji imaju promet veci od 50 miliona lokalnu taksu deset puta. Treba im para pa izmisljaju razne odzacarine i druge gluposti...
  • 15.11.2013 01:03
    treba im love
    pa ce csentar biti i no vo nselje, a usoro i i weternik....
  • 15.11.2013 00:53
    Tesko je pratiti
    kako se poreski sistem u drazvii menja ... Zasto i kako - na to nemam odgovor + samo moram da platim sta god da isksne.Zelim napismeno zasto 2 puta placam odzarinu . zelim ugovor sa odzacarkom kom;anijoomom da ce nu svakog meseca proveravati odzake!
  • 15.11.2013 00:44
    |Molimo 021 da pobjavi...
    Centar grada ste prosilili- molimo vas da nas pismenim oobastite o tome. Ne Preko medija, nego individualnom posiljkomnom na adrese koje moraju da placaju vise . Hvala.
  • 15.11.2013 00:29
    Legalno
    Ocekaujem zvanicnui dopis od poreske uprave za ovo povecanje. Posaljite ga, molim vas!
  • 14.11.2013 21:43
    jadno
    Za ove zlurade, koji likuju što će neki njihovi sugrađani plaćati još veći porez, da napomenem par stvari, koje su u svojoj nasladi propustili da primete. Npr.,u centru ljudi muku muče da nađu parking kad se vrate kući, udišu smrad saobraćaja i kanalizacije, neki su očajni zbog buke raznog porekla, za stan od 65m2 grejanje košta oko 13000 mesečno tokom sezone, a često je loše, kvalitet vode iz česme je nizak, većina kupuje ili filtrira vodu za piće, tržište nekretninama je poremećeno, pa je teško prodati stan. A i zašto da se sele, kad nigde ne valja, ni na periferiji, ni u centru. A ovako vladati kao nova gradska vlast može i polupismen čovek-povećaj poreze i radi šta ti je volja. No, radiće i naši advokati kad dobijemo poresko rešenje.
  • raka

    14.11.2013 21:38
    Ovo je sasvim ispravna i poštena odluka,savim je podržavam,pa ne mogu bitiiste cene u užem centru i na periferiji
  • Goran

    14.11.2013 21:00
    Veternik i Sajlovo
    Opet su poštedili centar i pune kasu sa objektima na periferiji, Veternik i Sajlovo koeficijent 0,7 što znači da ako se kvadrat stana u centru grada bude cenio 1000 evra kvadrat kuće uglavnom neomalterisane u neasfaltiranoj ulici poreznici će ceniti 700 evra, još nikada niko na Sajlovu nije prodao kvadrat kuće za više od 500 evra, raspitajte se poreznici, uglavnom su realizovane cene oko 450 evra po kvadratu
  • bob

    14.11.2013 20:30
    Mislim da je posteno rasporedjeno, samo se nadam da ce periferija grada imati vise investicija u buduncosti. Prethodnih godina najvise se radilo na Centru i Keju, sada verujem da ce biti drugacije.
  • Centraš

    14.11.2013 19:32
    Predlog...
    A zašto ne bi probali ovako :
    Da porez na imovinu u centru ostane isti kao do sada, a da se ljudima u drugim zonama srazmerno umanji.
    Time bi grad pokazao da ima sluha za svoje gradjane i trenutnu tešku finansijsku
    situaciju koja je podjednako pogodila sve poreske obveznike.
    Da li ovo zvuči pošteno??
  • bmk

    14.11.2013 19:04
    Život u centru grada ima svoje prednosti pa logično da će i porez biti veći
  • 14.11.2013 18:25
    ana

    Pitajte Madjare koliki porez plaćaju pa se čudite zašto ljudi masovno uzimanju njihovo državljanstvo.
  • Matrix

    14.11.2013 18:18
    Dokle?
    Porez na imovinu se već obračunava prema tržišnoj vrednosti imovine, što znači da je već znatno i sada znatno veći na boljoj lokaciji. Da li sada treba ljudima koji stanuju u centru odrati i kožu sa leđa?
  • isailo

    14.11.2013 16:48
    dabome
    a kako drugacije??
  • Dejan

    14.11.2013 16:16
    Srpska posla
    Od svih komentara koje citam, 99% ispoljava gnev ljudi koji ne zive u centru prema onima koji zive u centru, i na kraju se sve svodi na tipican srpski primer: da komsiji crkne krava.

    Ovde nije problem da se porez naplacuje shodno lokaciji i urednjenosti, nego sta ce se raditi sa tim novcem. Grad je u ocajnom stanju, nijedno javno preduzece ne radi kako treba, previse zaposlenih svuda, neefikasnost evidentna, a porezi se namecu, podizu, i narod se dere do besvesti.


  • mail micko

    14.11.2013 14:54
    iako zivim u samom centru mislim da ova odluka ima smisla. ipak postoje mnogobrojne prednosti zivota u gradu, ali i da svakako to ne bi trebalo da bude jedini parametar za odmeravanje istog
  • Starosedelac

    14.11.2013 14:53
    Nije loše
    Novi metod naplate poreza ima osnove. Ipak nije isto kada živiš u centru grada ili na selu desetak, dvadeset ili više km udaljenom od grada. Nije stvar samo u vodi, struji, telefonu. Računajte na toplovod, vrstu grejanja, blizinu suda, megamarketa, pozorišta i dr. kulturnih objekata i zbivanja, sportskih centara i još mnogo toga što je ipak bliže stanovnicima iz centralnih delova grada. Onima koji žive dalje sigurno treba više sredstava da dođu do svega nabrojanog u smislu finansija na prvom mestu, te vremena (koje isto košta) ...
  • 14.11.2013 14:45
    super
    Em su gradili na divlje, bez ikakve dozvole, a sad će i manji porez da plaćaju.
  • 14.11.2013 14:32
    @староседелац - ПРАВИ - @Andrija Šrek
    Hocete da kazete da na periferiji ne zive sverceri,ratni profiteri i kriminalci koji dzipom dolaze u centar grada i imaju svu infrastrukturu,nego po vama,sve sam siroma narod tamo? Odakle vam ideja da u centru grada zive samo bogati ljudi?
    Njegov komentar vam zvuci iskljucivo a isto zvuci i vas. Znate, centar Novog Sada nije Menhetn.
  • pepika

    14.11.2013 14:27
    i ja bih te probleme
    Jaaako bbih voleo da delim vase probleme, ali to je nemoguca misija jer sam podstanar.Evo upravo citam jedan oglas...'izdaje se stan u NS, maaloo skuplji, ali zato na strogoj periferiji grada'!!
  • pepika

    14.11.2013 14:23
    i ja bih te probleme!
    Kako bih zeleo da delim vse probleme, ali to je nemoguca misija jer sam podstanar. Evoupravo citam jedan oglas...'izdaje se stan u Ns, malo skuplji, ali zato na strogoj periferiji'!!
  • 14.11.2013 14:18
    da se razumemo
    Načitah se raznih komentara ali i lupetanja koja nemaju veze sa porezom. Samo da znate, u mnogim zemljama NE POSTOJI i ne plaća se porez na imovinu. Bilo bi u redu da od toga neku vajdu imaju građani koji plaćaju porez, ali to će uglavnom otići na plate stručnjaka i savetnika, razna udruženja osnovana od strane aktuelne vlasti, dovođenje skupih novogodišnjih urlatora, koncerte poput Lepog plavog Dunava, finansiranje guslarskih aktivnosti...
  • djidji

    14.11.2013 14:10
    ratic
    nema tu ni r od rata, moze biti pokusaj...e Dusane , Dusane...!!
  • djidji

    14.11.2013 14:05
    model
    model kao i svugde u svetu! da smo mudriji vise bi isorobanih stvari kopirali od drzava gde su takve stvari vec proverene i funkcionisu!
  • 14.11.2013 13:50
    A baš se ponadali
    Džaba se nadate. I pored ovog poreza vama sa periferije nećemo prodavati naše stannove u centru.
  • željko075

    14.11.2013 13:43
    Po meni sasvim u redu!
    Naravno da porez ne može biti isti u centru grada i na periferiji.
  • Pera

    14.11.2013 13:38
    SNS
    Dobijamo poreze, u restruktuiranju preduzeca 30 000 radnika (U Srbiji) ostace bez posla itd itd SRPSKI NAZADNJACI .Bojim se da ce Nikolic biti zadnji predsednik srbije isto kao i Mesic sto je bio zadnji predsednik Jugoslavije. Neide to tako gospodo. Prvo posao pa onda sve ostalo.
  • Miloš

    14.11.2013 13:17
    @NS2
    Je l' sada bolje, ste se izduvali?
    Normalan potez gradske vlasti, sasvim prijatno sročena vest i vaš komentar pun eksklamacija. Poenta?
  • JelenaBB

    14.11.2013 13:01
    Kao i svuda u svetu živiš u centru plati. Podrška
  • masa

    14.11.2013 12:54
    I?
    jel ovo treba komentarisati?
  • Adv

    14.11.2013 12:41
    Na poresko rešenje je moguće uložiti žalbu, nije to pravnosnažna presuda na smrtnu kaznu. Sad, ako hoćete da živite u centru, u stanu otkupljenom za 3 marke, a advokatske usluge su vam skupe, žalim slučaj.
  • Nina

    14.11.2013 12:38
    ova odluka je ispravna. Ja ne razumem sto se vi iz centra bunite. istina, navikli ste da su vasi problemi uvek prioritetni, da samo vama smeta buka, da je samo vas asfalt u katastofalnom stanju, da se vama zgrade tresu. ali dobro, vi bar mozete uvek da prodate to sto su vam babe i dede ostavili. pa onda lepo kupite neku kucicu na periferiji i videcete da su problemi tih ljudi mnogo veci od poreza o kojem sad pricate. cast izuzecima.
  • Cope

    14.11.2013 12:33
    Ako ti se ne svidja lepo prodas garsonjeru u centru i kupis kucu na periferiji kad vam to tako tesko pada da placate vise porez. Razumna odluka grada.
  • Rumenka

    14.11.2013 12:23
    pa
    Zivis u centru sve ti je na dohvat, ruke onaj ko zivi na periferiji nema vodu, kanalizaciju, asfalt pa ni struju kako treba i sasvim je normalno da postoji razlika u placanju poreza.
  • 14.11.2013 12:20
    Samo naka naplaćuju
    A da li će oni plaćati stavnicima te imovine u centru što su svakodnevno izloženi maltretiranju od ozvučenja njihovih raznoraznih "manifestacija", vatrometa u bilo koje doba noći, deranja i razbijanja flaša pijanih koji se opijaju po kafanama u centru 24 sata dnevno, od besomučnog trubljenja vozača automobila,....
  • Anonimni

    14.11.2013 12:18
    Osnovica?
    Različite stope poreza? Da li se možda obračunavaju na istu cenu po kvadratu? Naravno da NE! Prema tome, nije veći porez za 2,5 puta već je MNOGO VEĆI!
    A za sve vas koji likujete imam jedno pitanje - ko po vama treba da živi u I zoni? Političari, tajkuni, narko dileri itd.....? Čini mi se da će jedino ovi "pošteni" gradjani imati mogućnosti da žive u I zoni i centru grada. Nemojte se nasladjivati tudjom nesrećom jer ima jako puno ljudi koji žive u ovim delovima grada a sasvim su obični i pošteni. Mnogi od njih su grcali pola ili ceo svoj život da bi nešto stekli i treba ih kazniti zbog toga? Zašto?!!!!
    Po pojedinim komentarima vidim da i dalje važi pravilo da je tudja muka nekome najsladje zadovoljstvo!
    Šta je sledeće u našem lepom gradu?!
  • Maki021

    14.11.2013 12:16
    "@Anonimus
    не ѕнам шта је требало оволико дуго да би се то променило,што да плаћамо исти порез а ја на периферији немам исте могућности и све морам сам да уређујем испред своје куће док градска господа пишу допис зеленилу за једну грану да уклоне или чистоћи да уклони једну кесу са улице."
    Potpisujem sve napisano! Vidim da se ispod neko žali što mora sam da čisti oko svoje zgrade, problem je i to što je morao sam da sređuje fasadu!?!?! Možda da upita ljude koji žive u ovim "jeftinim" zonama ko njima čisti dvorište i farba kuće? Koliko košta grejanje preko toplane a koliko u sopstvenoj režiji? Koji su na listi čekanja da se raščisti sneg kada naveje i da li im se ikad i očisti. Koliko često idu autobusi i koliko su puni? Ako su neke restrikcije na snazi, kao za gas pre neku zimu - ček' malo da priključimo grad, vi ćete se već nekako snaći. Kada su bile restrikcije struje - u gradu 6 sati nema struje pa 16 ima, u prigradskim naseljima obrnuto i milion drugih primera. Prodajte te stanove i kupite kuće u okolini pa ćete plaćati manji porez. Bar ćete moći da ih prodate.
  • Ranko

    14.11.2013 12:11
    Grrr
    Prosto nije ravnopravno, u centru imas sve pogodnosti i potpuno izgradjenu komunalnu infrastrukturu a na periferiji uglavnom nema pa je samim tim i logicno da postoji razlika u placanju poreza.Postena odluka gradske vlasti...
  • NS2

    14.11.2013 12:07
    Dule hoces da kupis kucu na Paragovu
    Evo Dule nadji KUPCA za kucu na paragovu procenjene vrednosti 1170 Eura po METRU KVADRATNOM !
    Sve ima sem ;, KANALIZACIJE ,GREJANJA ,TOPLE VODE ,PUTA -asvaltiranog ,JAVNE RASVETE ,PUTNE ILI BILO KOJE SIGNALIZACIJE ,ZIMI SE NE CISTI NI OVAJ TUCANICKI PUT .
    E da ima cist VAZDUH ,mozes da ga pakujes u dzakove ! Inace PORESKA ZONA II-KOEFICIJENAT 0,8/veternik 0,4,futog 0,4 negde 0,6,begec o,4 /E a zasto je to tako -GLASACI SU U TIM MESTIMA !
    Eto Dule ja bi otisao i za UPOLA CENE .A sto sam ovde pa bila VIKEND ZONA -GRADSKI MUDRACI PROSIRILI GRADJEVINSKU ,a ja BUDALA DECI OSTAVIO STAN I OVDE U OVU INFRASTRUKTURU ULOZIO 12 HILJADA MARAKA!
    Eto kako se to odredjuje ,inace prijavljenih"poreskih obveznika odavde 0,0001%.
  • LunaNS

    14.11.2013 12:05
    ...
    Hoces u centar plati vise. Logika.
  • Cane

    14.11.2013 12:03
    da da
    U nekim naseljima na periferiji nema kanalizacije i asfalta pa zasto bi onda placali isti porez kao i ova pokondirena gospoda kad nemamo iste uslove.Pozdravljam ovakvu odluku gradske vlasti.
  • Merima

    14.11.2013 12:03
    Sta ste uzvrpoljili.... Ja koliko znam glavno busanje starosedelaca je :ja sam odrastao u Želzničkoj, M.Gorkog ili Limanu.... Sve ostale lokacije nisu dovoljno vredne pomena...Placajte taj luksuz ili ako niste u mogucnosti prodajte nekretninu i kupite vecu ili cak dve na periferiji i uzivajte kada vec hvalite istu...
  • Pezos

    14.11.2013 11:59
    normalno
    Sasvim je normalno svuda u svetu da placas porez u zavisnosti od atraktivnosti lokacije. Hoces u centar plati pa se klati.
  • 14.11.2013 11:56
    @Podbarac @ja i svi mi
    Aha, vi ste prastari novosadjani, ovi andrijini, zar ne?
    Pa gusite se onda i dalje. Vama je sve potaman kanda.
    Kad su Austrijanci sravnili Novi Sad sa zemljom sredinom XIX veka,mogli ste malo sire ulice da napravite. A ne, vi se stisli da nisu ondak ni ceze mogle da prodju a kamoli danas kola.

    Btw, NS je 1945. imao 30000 stanovnika. Svi mi smo kao novi, zar ne? Il ima katolika koji su veci od Pape?

    U jednom mozemo da se slozimo: ovi prosli nisu znali sta rade a imali su osam godina da nauce. Ovi novi isto ne znaju sta rade a goedinu i nesto su tu. Sta cemo?
    Da ih pustimo jos sedam godina ili da biramo neke skroz trece?

    Posto je moderno u Vladi Srbije da se uvoze stranci da nam kroje politiku, moj veoma ozbiljan predlog je da nam Gradonacelnik bude Nemac a predsednik Skupstine Grada Japanac.

    JEDINO RESENJE !!!!!

    Svi ostali - radikalni, demokratski, naprednjaci, vojvodjaneri, republikanci imaju jedno zajednicko: K R A D J A !!!!!!!!!

    Jedino je truba sto pola ljudi koji salju komentare i glasove uopste ne zive ovde nego ih nostalgija drma.....a mi smo letargicni i blago naduvani kad trpimo....rekao sam.
  • Valentina

    14.11.2013 11:51
    Ovo će najviše boleti one koji najviše imaju...
  • Ćirko

    14.11.2013 11:37
    Dobro
    Opravdan potez gradske vlasti.
  • dule

    14.11.2013 11:36
    Čitam i neverujem. Na vest o porezu javlja se gomila likova i komentariše kako im je loše tu gde stanuju i kako niko ne rešava njihove probleme. Pa ljudi moji, lepo oglas u novine/agenciju, prodate svoje i odete gde mislite da je bolje - ako nađete za iste/manje pare onda ste rešili problem, ako ima samo za veće pare onda je i logično da je tamo bolje.

    Zar ne?
  • 14.11.2013 11:31
    Centar je ipak centar!!
  • Martin

    14.11.2013 11:15
    Super
    Hvala bogu da se neko ovog setio, zna li neko koliko ja trosim mesecno na prevoz od Begeca do centra NS, valjda to mora drugacije da se kvalifikuje jer nismo svi Limanci, dobro je sto su se dogovorili da nam olaksaju zivot makar malo
  • Dušan

    14.11.2013 11:13
    Sajlovo treća zona
    Ljudi pa na Sajlovu neće niko da prijavi kuću u poreskoj, 90% ljudi u tom delu grada ne plaća porez, neće ni ubuduće da prijave kuće, nije normalno da asfaltirana Rumenka sa školom i vrtiće bude u četvrtoj zoni, a Sajlovo bez asfaltirane ulice, bez jednog metra pešačkih staza, o bisiklističkim da ne pričamo, bez škole, bez vrtića, neko tamo odlučio da bude u trećoj zoni, pa Rumenka je za Sajlovo Las Vegas
  • Milka

    14.11.2013 11:12
    Logicno
    sasvim logicna odluka, glupo je da isti porez placa sangajac i Limanac, ovaj drugi moze i peske do centra, dobra odluka
  • 14.11.2013 11:12
    bagra lopovska,ovi su sto puta gori od onih prethonih lopova
  • 14.11.2013 11:02
    не ѕнам шта је требало оволико дуго да би се то променило,што да плаћамо исти порез а ја на периферији немам исте могућности и све морам сам да уређујем испред своје куће док градска господа пишу допис зеленилу за једну грану да уклоне или чистоћи да уклони једну кесу са улице.
  • motorka

    14.11.2013 10:59
    x
    najbolji odnos je onaj srazmeran trzisnoj vrednosti imovine
  • Mihalj

    14.11.2013 10:53
    Vrlo logicno,ko hoce da zivi u samom centru da mu je sve dostupno na par koraka i ne mora da trosi gorivo kao mi na periferiji mora taj luksuz i da plati.
  • MonteDushano

    14.11.2013 10:53
    Palac dole!
    @Староседелац - ПРАВИ,
    greškom sam ti dao palac gore!
  • 14.11.2013 10:45
    Zanimljivo kako su me ovi smestili u extra zonu stanovanja kao da stanujem na Menhetnu a kada dodje investitor da mi otkupi kucu da bi tu zidao zgradu on me smešta u neku "šklj" zonu. Pre par dana u ulici pored kombi koji dovozi robu za jedan market propao kroz asfalt. Prvo su dolazili iz Parking servisa da ga izvuku pa kada nisu uspeli od negde su zvali neku dizalicu kao da ce dizati tenkove a ne kombi. Dve godine ranije na istom mestu propao taksista. Stao da saceka stranku i ode covek sa sve kolima dole u ambis. Sahtovi se non stop kradu, svaka druga bandera ne svetli, sve fasade isarane. Vec sam digao ruke od krecenja, svake godine me kosta minimun 400-500 evra da bi barabe imale na cemu da obeleze svoju teritoriju. Boli me uvo vise, neka stoji ovako skrnavo kako je sada, necu da se vise nerviram. Jednom na kapiji od kuce zateknem nekoliko izlepljenih plakata frizerkog salona. Kao ono, svecano otvaranje, popust 50% prve nedelje. Zovem salon i trazim vlasnika, lik se javi a ja ga ljubazno zamolim da dodje i da skine svoje plakate sa moje kapije. Ni pet ni sest lik me otera u **cku materinu. Kada sam mu upao u salon je*ao sam mu sve po spisku, samo sam mu zafrljacio onu masinicu za sisanje u ogledalo pa neka kupuje novo. Extra zona? Da ne lajem sada, kakva extra zona. Kao da stanujem u Rumuniji u vreme Čaušeskua a ne u Novom Sadu u 21. veku.
  • Авесом

    14.11.2013 10:42
    @ Andrija Šrek
    Докторе Шрек, ви канда не излазите из куће. Око мене на Лиману има више Босанаца него у Бањалуци. А на периферији где тобоже живе само избеглице и дођоши знам гомилу мојих дојучерашњих комшија...
    Аи докторе Бегеч, Будисава, Кисач и Ковиљ су најјефтинији....
  • 14.11.2013 10:42
    Porez na cist vazduh
    Sve ce to lepo da se iznivelise kad uvedu porez na cist vazduh, oni u centru ce manje da placaju jerbo je vazduh zagadjeniji, a na periferiji veci porez posto je vazduh cistiji
  • Pera Peric

    14.11.2013 10:41
    Zivim u prvoj, "najopremljenijoj" zoni grada. Ulice razvaljene, pune smeca, asfalt od pre Hrista. A da, znam i zasto. Nazadnjaci i sateliti ne pobedjuju u ovom delu grada... Dao bi ja vama sipak uzurpatori jedni...
  • Ilija

    14.11.2013 10:39
    * * * *
    Levati u Gradskoj upravi su sa periferije zbog toga i predlažu nakaradne predloge! Da li su Kamenjar, Tatarsko brdo i Lopov pardon(Lipov gaj)periferija? Momci i devojke sa periferije, vreme je da se vratite tamo odakle ste došli!
  • 14.11.2013 10:00
    I zona ???
    Živim u M. Gorkog - I zona, udišem smrad kanalizacije svakodnevno, jer za rešavanje tog velikog problema građana nema para već godinama, zgrada nam se trese od autobusa 11, jer je asfalt razrovan, tražili smo da se izmesti ta linija na Bul. Cara Lazara i Kej, ali su nas od....li iz nepoznatog razloga, umesto travnjaka imamo izrovanu zemlju, kvartovsko dvorište jedva da čiste...sve u svemu, alal vera za novu vlast. Uzgred, sami smo obnovili fasadu i uveli centralno grejenje, sami čistimo svoje dvorište i ispred zgrade, a plaćamo i sada veliki porez, samo ne znam zbog čega. Dokle bre? Valjda je to izraz patriotizma i poštovanja prema sugrađanima. Želim svim tim krvopijama da što pre izgube pozicije i moć.
  • 14.11.2013 09:45
    ringlspil mozgova
    downtown centar grada u evropi namenjen socijali a visi standard se racuna po fizickoj udaljenosti od centra...tunguzija ili sklepa od drzave i politicara, jadan onaj ko zavisi od njih i ima bilo koji kontakt sa njima
  • Podbarac

    14.11.2013 09:42
    @Anonimus - Stvarno?!?!?!
    Nije u redu zaista? A čuj mene:
    Trebalo bi 5 puta da bude veći na periferiji!
    Živim ni 500 m udaljen od centra grada, plaćam sve poreze i doprinose i danas u XXI veku nemam kanalizaciju ni asfalt.
    E da, kuća je legalna.
  • Centaš

    14.11.2013 09:36
    Bravo, bravo...
    Bravo, kako aktuelna vlast misli na žitelja centra tj gradskog jezgra koje se proteže sve do Limana III.Nadam se da će biti tako revnosti u izglasavanju zakona o radnom vremenu:lokala, rupa, šupa i klubova.Jer i to je u centru...
  • modesti

    14.11.2013 09:32
    ...tako je to kad amateri rade...
    "Zone i koeficijenti su određeni U ZAVISNOSTI OD KOMUNALNE OPREMLJENOSTI, opremljenosti javnim objektima i saobraćajne povezanosti, a cilj je upravo pravednije opterećenje poreskih obveznika", objašnjava Mandić....ovako je rečeno, a porez je utvrdjen na osnovu UDALJENOSTI od centra grada....ako se uporede pojedini delovi grada (Sajlovo,Mali Beograd, deo Adica,deo Klise,,,) sa komunalnom opremljenosti "najudaljenijih" mesta,vidi se da su neke MZ u gradu opremljene kao u srednjem veku u odnosu na "udaljene" MZ.....stiče se utisak da su u poreskoj upravi imali ispred sebe GSP cenovnik za pokazne karte, te su na osnovu njega odredjivali procente za porez...
  • aleksandar

    14.11.2013 09:29
    neka mi neko objasni kojom logikom su se vodili gradski oci kada su stepanovicevo, inace najudaljenije mesto od novog sada u novosadskoj opstini, smestili u skupljou poresku zonu od recimo kisaca? infrastrukturu i objekte necu da komentarisem :)
  • Munja

    14.11.2013 09:27
    Ovi novi kako su dosli, ne znaju gde da udare, odzacarina, veci porezi od starta sad jos veci, kopaju po ulicama ponovo gde su ovi prosli kopali, treba platiti sve ove nove sto su zaposlili. Strasno!
  • elena

    14.11.2013 09:20
    @Andrija Šrek
    Ta relativna sirotinja može da sluša muziku do zore, a ne moraju da plaćaju piće, nego ušuškani leže u svojim krevetima, zar to nije ogromna prednost života u centru?
    Bar tako kažu ovi pink hipsteri.
  • Jana

    14.11.2013 09:10
    @Andrija Šrek
    bravo Andrija neka si se ti pronašao i u ovom tekstu ,vidim da ti je dosadno na poslu.
  • ns

    14.11.2013 09:07
    mi živimo na samom obodu grada, posle naše zgrade samo je most u izgradnji i carinska zona, niti jednog stambenog objekta do Kaća i Žablja i po njihovoj računici naša zgrada kao poslednja u gradu nije periferija nego PRVA ZONA!!! pa ko koga ovde z, radiće sud i advokati ako treba i komšijski da se udružujemo. čuj uređeno ovi sa kvantaša i barabe iz saobraćajne grafita i đubreta posejali, drogiranje na veliko po dvorištima, parkira ko gde stigne.. uređeno, samo ako ste slepi!
  • Novosadista

    14.11.2013 09:01
    E jesu pametni
    telep, i moja mesna zajednica Bratstvo koeficijent 0,7 a mi nemamo asfalt, imaju ljudi septicke jame, nema autobuskog saobracaja koristimo prigradski, nema osvetljenja u ulici, pesackih staza, i to se zove Sumska ulica. Pa gori smo nego Begec. Kome da se obratimo, kad naqm kazu pa imate sve, a mi nemamo nista. Joj gde je g... motka.
  • 14.11.2013 09:00
    Živim na Grbavici, u ulici koja je slepo crevo, zgrade bez gradskog grejanja, stare skoro 50 godina, sami smo opremili parking ispred, ono što nismo sami uradili i posle 50 godina je blatište,sami ozeleneli, pored nas su one dve tužne ruine od samačkih domova, baš me zanima kako će tim ljudima da objasne da žive u ekstra zoni!
  • 14.11.2013 08:52
    @Dr Srek
    U pravu ste, iz centra vas treba sve iseliti i ceo centar pretvoriti u jednu veliku rupcagu sa klubovima, pabovima, pivnicama.
    I napravimo turisticku atrakciju 21. veka: Sodoma i Gomora City , ah da vi niste vernik. City Of Sin - Grad greha!

    Za vas stancic u centru mozete da kupite pristojnu kucicu sa okucnicom i onda lepo uzivate u miru dok pticice cvrkucu.

  • Lalla

    14.11.2013 08:51
    porez na porez,,,,,
    koeficient zavisi i od komunalne opremljenosti,,,??????????!!!!!!!!!!!!!!!
    U Novom Sadu je celokupna infrastruktura nastala na osnovu;
    Gradskog samodoprinosa
    Mesnog samodoprinosa
    i licnog ucesca gradjana za prikljucak..
    za vodovod i kanalizaciju,telefonsku mrezu,gasovodna mreza,,,,,,
    Pored poreza za krov nad glavom;
    koji je izgradjen licnim sredstvima,
    i materijalom na koji je je placen porez.
    sada ce i infrastruktura koja je napravljena licnim ucescem gradjana biti dodatna osnova za visi porez????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Halavosti i prokletinji nema kraja!!!!!!!!!!!
  • 14.11.2013 08:40
    Znaci ovi u centru ce od sada placati veci porez a zauzvrat dobijaju celovecernju buku i podvriskivanje iz lokala u Laze Teleckog.
  • s

    14.11.2013 08:38
    s
    Tako je svugde u svetu , nije topla voda ,po meni bi trebao biti znatno veći jer sami ne ulažu ni dinara.Ni u fasade , ni u dvorišta samo čekaju da to neko drugi uradi čak i ako je privatno vlasništvo. Većina kuća su ruglo grada al ne bi skupili dinar da se sredi , smrdi iz dvorišta (memla i vlaga) al tama posla da nešto ulože grad će....tj mi
  • Aleksandar M.

    14.11.2013 08:32
    Super
    Pod hitno umanjiti porez za Tatarsko brdo,i kamenjar.Nemaju ljudi autobús do tamo,pa moraju kolima na posao
  • 14.11.2013 08:30
    Stvarno?!?!?!
    Nije u redu - zaista!
    Trebalo bi 5 puta da bude veci!
    Zivim 5 km udaljen od centra grada, placam sve poreze i doprinose i danas u XXI veku nemam kanalizaciju ni asfalt.
    E da, kuca je legalna.
  • Andrija Šrek

    14.11.2013 08:26
    ...
    Potpuno logično.
    Na periferiji žive bogataši i doseljenici, dok u centru živi relativna sirotinja - starosedeoci i njihovi naslednici, koje treba do kraja istrebiti.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna